Telewizja2015-11-23
1

Kanał Mango z nowym logo

Należący do Grupy TVN kanał telezakupowy Mango zyskał nowe logo. - Po latach, wobec coraz bogatszej oferty asortymentowej i dynamicznego wzrostu e-commerce odczuwaliśmy potrzebę aktualizacji i uspójnienia wizerunku marki - mówi Lars Buschbom, prezes spółki Mango Media.

Nowy logotyp ma czytelniejszą czcionkę i łagodniejsze kolory niż jego poprzednia wersja. Składa się z granatowego napisu Mango na białym tle oraz na żółtym tle. Na dole pojawia się też żółta linia.

- Spodziewamy się, że odświeżone logo i identyfikacja wizualna przyczynią się do dalszego wzmocnienia reputacji Mango jako nowoczesnego, wiarygodnego i przyjaznego sprzedawcy - dodaje Buschbom.

Nowe logo zaprojektował brand coach Juergen Castner oraz zespół projektowy z firmy Sellery Advertising Forces Network Gmbh.

Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży Mango (telewizja, e-commerce, m-commerce, detal), materiałach i nośnikach komunikacji marketingowej.

Stara wersja logo

Nowa wersja logo

Kanał Mango 24 dociera do ponad 9 mln abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych.

Autor:pp

Więcej informacji:Mango, Lars Buschbom, Mango Media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas