Internet2022-05-06
28

Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany kwartalnik

Główni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej SawickiGłówni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej Sawicki

Youtube’owy Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany „Kwartalnik Sportowy” oraz wznawia książki zmarłego pięć lat temu Pawła Zarzecznego. Wszystkie tytuły są dystrybuowane wyłącznie w księgarni internetowej Kanału Sportowego.

Redaktorem naczelnym „Kwartalnika Sportowego” jest Krzysztof Stanowski, jeden z głównych twórców Kanału Sportowego. W opisie pierwszego wydania zapowiedziano, że będą tam artykuły i felietony m.in. Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Przemysława Rudzkiego, Sebastiana Parfjanowicza, Mateusza Rokuszewskiego, Jakuba Białka, Michała Treli, Pawła Grabowskiego.

Każde wydanie „Kwartalnika Sportowego” będzie miało ok. 300 stron. - Wiem, że wielu z Was podobał się magazyn Orły, który wjechał na rynek przed IO w Tokio. Zapewniam, że Kwartalnik Sportowy będzie jeszcze większym sztosem. Zapowiada się kilkaset stron mega czytania, pracuję nad tym od tygodni z super autorami - stwierdził na Twitterze Kamil Gapiński, związany z Grupą Weszło i Kanałem Sportowym.

Pierwszy numer „Kwartalnika Sportowegi” można zamawiać w uruchomionej właśnie księgarni internetowej Kanału Sportowego do końca maja, do 20 maja w promocyjnej cenie 32,99 zł. Czasopismo będzie wysyłane do nabywców po 25 czerwca.

W ofercie księgarni pojawiły się też reedycje dwóch książkowych zbiorów felietonów Pawła Zarzecznego, dziennikarza sportowego zmarłego pod koniec marca 2017 roku. Tytuły „Zawsze byłem najlepszy” i „Mój własny charakter pisma” uzupełniono o przedmowę napisaną przez córkę Zarzecznego i niepublikowane wcześniej zdjęcia.

Kanał Sportowy od ponad dwóch lat

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie 355 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Autor:tw

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas