Internet2024-01-19
5

Kanał Sportowy testuje „pudelkowy” program

W Kanale Sportowym zadebiutował cykl „Na gorąco”, w którym newsy ze świata sportu omawiane są w luźniejszej konwencji. Nie wiadomo jeszcze, czy na stałe zagości w ramówce.

Pierwsze wydanie „Na gorąco” prowadzili Maciej Turski i Adam Sławiński, rozmawiali m.in. o bieżących wydarzeniach w piłce nożnej, tenisie i skokach narciarskich.

Na profilach społecznościowych Kanału Sportowego zapowiedziano, że w programie będą „tematy ważne i błahe, luźna formuła”. - Chcielibyśmy zajmować się sprawami sportowymi, nie do końca związanymi z samym sportem i przebiegiem wydarzeń na boisku. Niektórzy mogą to nazwać „pudełkowym” formatem, ale to wszystko w połączeniu ze sportem. Taki trochę Pudelek Sportowy - stwierdził Maciej Turski.

CZYTAJ TEŻ: Kanał Sportowy połączy magazyny piłkarskie. Jest komentarz o odejściach do kanału Stanowskiego

Premierowe wydanie „Na gorąco” wyemitowano na żywo w czwartek po godz. 14. Trwało prawie dwie godziny, gościło się w nim kilku dziennikarzy specjalizujących się w różnych dyscyplinach.

 

Maciej Turski i Adam Sławiński są związani z Kanałem Sportowym od jego startu na początku 2020 roku. Sławiński jest reporterem piłkarski, prowadzi też przywrócony kilka miesięcy temu magazyn „Liga.pl” o PKO BP Ekstraklasy i część wydań „Loży piłkarskiej”, natomiast Turski jest gospodarzem „Oktagon Live” i relacjonuje gale KSW.

Nowe programy Kanału Sportowego

W ostatnich tygodniach w Kanale Sportowym pojawiło się kilka nowości. Od ponad miesiąca Michał Pol przygotowuje cykl „Polowanie”, w którym komentuje wydarzenia nie tylko ze świata sportu, a w zeszłym tygodniu zadebiutował wieczorny magazyn „Kowalove” prowadzony przez Tomasza Smokowskiego i Wojciecha Kowalczyka. Ponadto emitowano specjalne programy o najciekawszych wydarzeniach politycznych, a "KS Poranek" od zeszłego weekendu jest pokazywany także w soboty.

CZYTAJ TEŻ: Człowiek Warga znów żegna się z Kanałem Sportowym

W październiku z Kanałem Sportowym, po sporze z pozostałymi głównymi twórcami, rozstał się Krzysztof Stanowski. Spółkę, za pośrednictwem której miał ponad 20 proc. Kanału Sportowego, sprzedał biznesmenowi z branży nieruchomościowej Maciejowi Wandzlowi, byłemu współwłaścicielowi Legii Warszawa.

Zaraz po Stanowskim z Kanału Sportowego odeszli Robert Mazurek, Przemysław Rudzki, Kamil Gapiński i Monika Wądołowska, a także dziennikarze Weszło przygotowujący program “Weszłopolscy”. Razem przygotowują Kanał Zero, który ruszy z początkiem lutego. W zeszłym tygodniu Stanowski poinformował, że przeszło do niego wiele osób z zespołu technicznego Kanału Sportowego, a propozycji nie przyjął jedynie Mateusz Łaniewski.

Główny kanał youtube'owy Kanału Sportowego ma obecnie 1,03 mln subskrybentów, a opublikowane tam 4,5 tys. materiałów zanotowały łącznie 685 mln odtworzeń. Po tym jak Stanowski w długim nagraniu szczegółowo opisał swój konflikt z pozostałymi twórcami Kanału Sportowego, krytykując zwłaszcza Mateusza Borka, Kanał w połowie listopada przez kilka dni stracił ok. 50 tys. subskrybentów.

W 2022 roku Kanał Sportowy zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,6 do 5,57 mln zł. Wypłacił udziałowcom 4 mln zł dywidendy. 

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas