Internet2022-04-25
15

W Biedronce produkty od Kanału Sportowego, na początek szklanki do piwa

Sieć sklepów Biedronka wprowadza do sprzedaży komplet szklanek do piwa sygnowany wizerunkiem twórców youtube’owego Kanału Sportowego. To kolejni twórcy internetowi, których produkty są dostępne w Biedronce.

Komplet trzech szklanek o pojemności 665 ml jest dostępny w sklepach Biedronka od 25 kwietnia. Na opakowaniu jest logo Kanału Sportowego oraz wizerunki jego właścicieli i głównych twórców: Mateusza Borka, Krzysztofa Stanowskiego, Tomasza Smokowskiego i Michała Pola.

- Bardzo atrakcyjne ceny, ale pamiętajcie - oferta jest limitowana i ograniczona czasowo - zaznaczono na profilu twitterowym Kanału Sportowego.

Agnieszka Prachniak, od jesieni ub.r. dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym, zapowiedziała, że to początek współpracy z Biedronką. - Na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, a w kolejnych miesiącach już brandowane produkty (m.in. kubki, bidony i ubrania) - wyliczyła.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 350 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Pod koniec marca w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa. Natomiast w listopadzie ub.r. Biedronka wprowadziła do oferty nowe płatki śniadaniowe Yummer's, sygnowane marką youtuberów Team X.

Biedronka w ub.r. zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. D końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.

Autor:tw

Więcej informacji:Kanał Sportowy, Biedronka, youtuberzy

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas