Sieć sklepów Biedronka wprowadza do sprzedaży komplet szklanek do piwa sygnowany wizerunkiem twórców youtube’owego Kanału Sportowego. To kolejni twórcy internetowi, których produkty są dostępne w Biedronce.
Komplet trzech szklanek o pojemności 665 ml jest dostępny w sklepach Biedronka od 25 kwietnia. Na opakowaniu jest logo Kanału Sportowego oraz wizerunki jego właścicieli i głównych twórców: Mateusza Borka, Krzysztofa Stanowskiego, Tomasza Smokowskiego i Michała Pola.
- Bardzo atrakcyjne ceny, ale pamiętajcie - oferta jest limitowana i ograniczona czasowo - zaznaczono na profilu twitterowym Kanału Sportowego.
Agnieszka Prachniak, od jesieni ub.r. dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym, zapowiedziała, że to początek współpracy z Biedronką. - Na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, a w kolejnych miesiącach już brandowane produkty (m.in. kubki, bidony i ubrania) - wyliczyła.
Razem z #Biedronka 🐞 mamy dla Was ekstra wiadomość ‼️
— Kanał Sportowy (@Sportowy_Kanal) April 23, 2022
Od 25 kwietnia wyłącznie w sklepach sieci Biedronka 🐞 dostępne będą produkty sygnowane naszym logo 🆕
Bardzo atrakcyjne ceny, ale pamiętajcie - oferta jest limitowana i ograniczona czasowo 🤓#reklama pic.twitter.com/Y9AJP2l8w3
Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 350 mln odtworzeń.
Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.
Pod koniec marca w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa. Natomiast w listopadzie ub.r. Biedronka wprowadziła do oferty nowe płatki śniadaniowe Yummer's, sygnowane marką youtuberów Team X.
Biedronka w ub.r. zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. D końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.