Internet2021-11-03
9

Kanał Sportowy będzie miał platformę streamingową od Redge Technologies

Główni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej SawickiGłówni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej Sawicki

Platforma streamingowa Kanału Sportowego będzie oparta na rozwiązaniu technologicznym Redge Media. Platforma na ruszyć na początku 2022 roku.

Uruchomienie własnej platformy internetowej z osobnym playerem twórcy Kanału Sportowego zapowiedzieli pod koniec października. - Co wymaga również nowych formatów, będziemy produkować dużo więcej programów, żeby je w inny sposób pokazywać i komercjalizować. Będziemy chcieli mieć nowe twarze. Wiadomo, że rozwijając się, potrzebujemy zastrzyku i troszeczkę młodości, i nowych rzeczy, formatów - wyliczył Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Nowa platforma będzie funkcjonowała w oparciu o rozwiązanie Redge Media. - Kiedy kanał YouTube rozwija swoją działalność, ważne jest, aby być w pełni zdolnym do zarządzania publikacją treści i odpowiednim doborem reklam. Kanał Sportowy, aktualnie prawdopodobnie największe medium o tematyce sportowej w telewizji internetowej, doświadczył ostatnio kilku komplikacji, na które Redge Media świetnie odpowiada - komentuje Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

- Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie ograniczania ani wstrzymywania biznesu. Pozostaje tylko energia i kreatywność gospodarzy programów, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem - zapowiada Frasunek.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Dla nas był to w pełni logiczny kolejny krok. Cieszymy się, że możemy nadal dostarczać wartościowe i angażujące treści sportowe. Sport sam w sobie jest nieprzewidywalny, więc nikt nie wie, co czeka nasz Kanał w przyszłości. Na razie cieszymy się, że możemy rozpocząć pracę nad treściami, które rozszerzą naszą działalność na YouTubie, dodając nowe funkcje, które nie byłyby możliwe w poprzedniej infrastrukturze - dodaje Maciej Sawicki.

Kanał Sportowy pozostanie na YouTubie

Po dwóch-trzech miesiącach od startu platformy streamingowej ma zostać udostępniona aplikacja mobilna Kanału Sportowego, m.in. na smartfony, tablety i telewizory smart TV. Kanał chce również, żeby jego gadżety były dostępne w stacjonarnych sieciach sklepowych.

Równocześnie treści Kanału Sportowego nadal będą publikowane na YouTubie.

W październiku Kanał Sportowy pozyskał tam 20 tys. nowych subskrybentów. Jego materiały wideo miały 2,3 mln unikalnych widzów, zanotowały łącznie 17,2 mln odtworzeń i były oglądane łącznie przez 6,7 mln godzin.

Obecnie Kanał Sportowy ma 598 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam treści zanotowały w sumie 217 mln odtworzeń treści, a Kanał Sportowy Extra (m.in. z materiałami z kulis) - 192 tys. subskrybentów i 3,7 mln odtworzeń.

Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku, a w praktyce działa od marca ub.r. Jego udziałowcami i głównymi twórcami są Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski, Tomasz Smokowski i Michał Pol.

W ub.r. spółka Kanał Sportowy zanotowała 2,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 123,9 tys. zł zysku netto. Pod koniec ub.r. Krzysztof Stanowski zapowiedział, że w br. firma ma osiągnąć 7-8 mln zł wpływów, m.in. dzięki dodatkowym umowom związanym z przełożonymi o rok Euro 2020 i letnimi igrzyskami olimpijskimi.

Autor:tw

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas