Internet2024-01-24
12

Kanał Zero z dwoma studiami. Stanowski: mamy kilkanaście mocnych umów sponsorskich

Wizualizacja głównego studia Kanału Zero, fot. twitter.com/K_StanowskiWizualizacja głównego studia Kanału Zero, fot. twitter.com/K_Stanowski

Programy youtube’owego Kanału Zero będą realizowane w dwóch studiach, z których w jednym możliwe są dwie różne aranżacje. Krzysztof Stanowski zapowiedział, że roczne koszty kanału sięgną 10-12 mln zł, natomiast podpisano już kilkanaście umów ze sponsorami.

Krzysztof Stanowski na platformie X zamieścił wizualizacje najważniejszych przestrzeni w budowanej właśnie siedzibie Kanału Zero. W głównym studiu za stołem dla prowadzących i gości będzie sześć 85-calowych ekranów. Natomiast z przodu stołu zainstalowany będzie ekran LED, na którym będą pojawiać się dodatkowe grafiki.

Natomiast drugie studio na potrzeby porannego pasma ma przypominać kuchnię: w centrum stół z monitorem w przedniej ścianie, a z tyłu zabudowa z półkami i sprzętem kuchennym.

Studio będzie można przearanżować do innych programów. - Gdy oddalimy kamery robi nam się przestrzeń pod inny format. Wtedy chowają się sprzęty kuchenne oraz środek tylnej ścianki zmienia swój charakter i można inaczej wykorzystać półki - opisał Stanowski.

Kanał Zero: koszty i umowy ze sponsorami

Krzysztof Stanowski nie ujawnił, ile kosztowała budowa i wyposażenie siedziby Kanału Zero. Potwierdził natomiast swoją niedawną deklarację, że stałe wydatki będą wynosić ok. 800 tys. zł, co w skali roku ma przełożyć się na 10-12 mln zł.

CZYTAJ TEŻ: Krzysztof Stanowski bije rekordy popularności w internecie. Ekspert: Szufladkowanie go jest błędem

W ostatnich tygodniach Stanowski opublikował kilka zdjęć z pustych jeszcze pomieszczeń Kanału Zero. - Za moment wejdą tu trzy ekipy równocześnie, aby w szalonym tempie zbudować dwa studia, a potem już na spokojnie wyremontować i urządzić resztę pomieszczeń. Zgodnie z umową gotowość produkcyjną osiągniemy 31 stycznia - opisał 8 stycznia.

- To nie jest przecież tak, że aranżowaliśmy sobie przestrzeń jak chcieliśmy. Trzeba było się dostosować do okoliczności. Zwłaszcza, że pierwsze wybrane biuro nam spadło, bo budynek został sprzedany. Ale finalnie jest naprawdę spoko - zaznaczył kilka dni temu

Dwa tygodnie temu ogłoszono, że głównymi partnerami Kanału Zero zostały serwisy rekrutacyjne RocketJobs i Just Join IT. Kanał pozyskał już dużo większe grono stałych reklamodawców.

- Mamy kilkanaście mocnych umów sponsorskich do końca roku. W zasadzie został tylko jeden wolny duży slot sponsorski i celowo go trzymamy - opisał Stanowski w zeszłą niedzielę. Zaznaczył, że dzięki temu nakłady na start kanału zwróciły się wielokrotnie.

We wtorek ma pojawić się materiał „Jak powstał Kanał Zero”. - Tam wśród różnych scen będzie kilka spoilerów - zapowiedział Stanowski.

Przed startem Kanału Zera zaplanowanym na 1 lutego zostanie ogłoszonych 22 jego głównym twórców. O pierwszych poinformowano w piątek: programy w kanale będą prowadzić Tomasz Rożek, Marcin Meller, Monika Goździalska, Andrzej Twarowski, Tomasz Raczek i Tede.

W kanale mają być emitowane na żywo dwa stałe pasma: poranne i wieczorne, a między nimi 2-3 magazyny nagrane wcześniej. Początkowo tematyka sportowa ma zajmować tylko 5 proc. ramówki.

Krzysztof Stanowski odszedł z Kanału Sportowego

W połowie października z Krzysztof Stanowski wskutek sporu z innym głównymi twórcami rozstał się z Kanałem Sportowym, z którym był związany od jego startu na początku 2020 roku. Zaraz potem odeszli m.in. Robert Mazurek, Kamil Gapiński, Przemysław Rudzki i Monika Wądołowska, obecnie zaagnażowani w tworzenie Kanału Zero.

Do nowego projektu za Krzysztofem Stanowskim przeszła też duża część realizatorów z Kanału Sportowego. Stanowski podał, że jego propozycją nie był zainteresowany jedynie Mateusz Łaniewski.

Na początku listopada Krzysztof Stanowski spółkę, za pośrednictwem której miał ponad 20 proc. Kanału Sportowego, sprzedał biznesmenowi z branży nieruchomościowej Maciejowi Wandzlowi, byłemu współwłaścicielowi Legii Warszawa. Po tym jak Stanowski w długim nagraniu szczegółowo opisał swój konflikt z pozostałymi twórcami Kanału Sportowego, krytykując zwłaszcza Mateusza Borka, Kanał w połowie listopada przez kilka dni stracił ok. 50 tys. subskrybentów.

Autor:tw

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas