Telewizja2014-02-14
3

Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.

W styczniu 2014 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował spadek udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 27,17 proc. do poziomu 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował Nickelodeon, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 4,69 proc. do 0,61 proc.

Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu jednak spadł o 11,86 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 131,82 proc., pochwalić się mógł kanał Nick Jr, który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte. Średni miesięczny udział tej stacji w styczniu 2014 roku wyniósł 0,51 proc.

Z kolei największy spadek odnotował BBC CBeebies, który spadł z miejsca siódmego na dziesiąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 50 proc. do 0,17 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został Nick Jr (0,60 proc. udziału; wzrost o 172,73 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był dziewiąty. Na drugą lokatę spadł kanał MiniMini+ (również 0,60 proc., w dół o 38,78 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Nickelodeon (0,52 proc., + 8,33 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC CBeebies - było to 53,33 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas