Telewizja2011-07-12
2

Kanały dla dzieci: Polsat JimJam podwoił udział, duży spadek CBeebies

W czerwcu br. największy, ponad 100-proc. wzrost oglądalności w segmencie kanałów dla dzieci zanotował Polsat JimJam, niewiele mniej zyskał też Nickelodeon. Najwięcej stracił z kolei kanał CBeebies. Liderem segmentu, mimo spadku, pozostał zaś Disney Channel.

Stacja Disney Channel miała w czerwcu br. 1,03 proc. udziału w rynku, o 16,3 proc. mniej niż rok wcześniej. Na drugą pozycję z trzeciej awansował siostrzany Disney XD, który osiągnął wynik na poziomie 0,97 proc. (wzrost o 8,8 proc.). Na trzecie miejsce z drugiego spadł natomiast Cartoon Network (0,76 proc., spadek o 18,8 proc.).

Największy wzrost zanotował zajmujący ósme miejsce Polsat JimJam. Jego udział poszedł do góry o 101,6 proc. do 0,25 proc. udziału. Niewiele mniej zyskał dotychczasowy lider wzrostu, czyli Nickelodeon. Stacja ta z wynikiem na poziomie 0,66 proc. znalazła się na miejscu czwartym (wzrost o 93,5 proc.). Liderem spadku w segmencie był natomiast obecny na przedostatnim, dziewiątym miejscu kanał CBeebies (0,12 proc., spadek o 72,3 proc.).

Zobacz tabelę


Biorąc pod uwagę tylko widzów między 4. a 15. rokiem życia liderem był Disney XD z wynikiem na poziomie 7,36 proc., po wzroście o 6,5 proc., a na drugim miejscu znalazł się Disney Channel (6,86 proc., spadek o 16,3 proc.). Trzecią lokatę zajął Cartoon Network (5,41 proc., spadek o 24,3 proc.). Największym wzrostem w tej grupie pochwalić się mógł nie Nick, ale Polsat JimJam (do góry o  116,1 proc.), a największa strata dotknęła CBeebies (zanotował spadek o 52 proc.). 

Zobacz tabelę


Największą popularnością w najchętniej oglądanym kanale dziecięcym - stacji Disney Channel - cieszył się w zeszłym miesiącu film “Mali agenci”. Zgromadził on ok. 300 tys. widzów. 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas