TVN Style, Cartoon Network, MTV Polska, TVN 24, TVN to telewizje, które zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.
Telewizja TVN zwiększyła w październiku wpływy netto z reklam do 258,2 mln zł, czyli o prawie 40 proc. więcej wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP.
Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 242,2 mln zł (ponad 22 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 149,5 mln zł (wzrost o 9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 129,3 mln zł (wzrost o 16 prov) wpływów reklamowych.
W październiku najwięcej z reklam zyskała telewizja TVN Style - wzrost o ponad 160 procent. Na drugim miejscu znalazła się Cartoon Network (wzrost o 87,4 proc.) a trzecim MTV Polska (wzrost 81,4 proc.).
Wydatki reklamowe X 2005 i X 2006 - TOP20 stacji
Zobacz tabelęZigZap
Wydatki reklamowe w telewizji X 2005 i X 2006 - TOP15 reklamodawców