Telewizja2006-11-06
0

Kanały Grupy TVN zdominowały rynek

TVN Style, Cartoon Network, MTV Polska, TVN 24, TVN to telewizje, które zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.

Telewizja TVN zwiększyła w październiku wpływy netto z reklam do 258,2 mln zł, czyli o prawie 40 proc. więcej wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 242,2 mln  zł (ponad 22 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 149,5 mln zł (wzrost o 9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 129,3 mln zł (wzrost o 16 prov) wpływów reklamowych.

W październiku najwięcej z reklam zyskała telewizja TVN Style - wzrost o ponad 160 procent. Na drugim miejscu znalazła się Cartoon Network (wzrost o 87,4 proc.) a trzecim MTV Polska (wzrost 81,4 proc.).
 
Wydatki reklamowe X 2005 i X 2006 - TOP20 stacji

 Zobacz tabelęZigZap3 087 257 złZone Club2 595 669 złTVN Style2 139 404 zł
Wydatki reklamowe w telewizji X 2005 i X 2006 - TOP15 reklamodawców 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas