W sierpniu br. Polsat News miał już bardzo zbliżone wynikioglądalności do Superstacji. Podobnie jak w poprzednich miesiącachTVP Info i TVN 24 straciły widzów w ujęciu rocznym, ale poodświeżeniu studia i ramówki kanał informacyjny TVP w sierpniuradził sobie lepiej niż w lipcu.
W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 294 tys. widzówprzy udziale w rynku wynoszącym 5,87 proc. To o 14,7 proc. osóbmniej niż w sierpniu ub.r., ale stacji udało się poprawić wynik wporównaniu do lipca br. - jej widownia wzrosła w tym ujęciu o 10,4proc. To właśnie sierpień był miesiącem, w którym rozpoczęto emisjęTVP Info z nowego studia i zmodyfikowano ramówkę kanału
Konkurencyjna TVN 24 w sierpniu br. przyciągała przed ekranyprzeciętnie 162 tys. widzów, a jej udział wyniósł 3,24 proc.Podobnie jak TVP Info, kanał ten stracił widzów w ujęciu rocznym(spadek nominalnie wyniósł tyle samo jak w przypadku TVP Info, bo50 tys. osób, ale było to aż 23,7 proc. widowni TVN 24). Wprzeciwieństwie do stacji newsowej TVP, kanał informacyjny GrupyTVN w sierpniu br. miał gorsze wyniki niż w lipcu br. - jegooglądalność spadła o 6,1 proc.
Zobacz tabelęPolsat News przyciągnął w sierpniu br. średnio 11,6 tys. widzówprzy udziale w rynku wynoszącym 0,23 proc., czyli jego widownia wporównaniu do lipca br. wzrosła o 19,4 proc., a udział o 0,02 pkt.proc.
Powoliło to kanałowi informacyjnemu Polsatu zbliżyć się bardzoblisko do Superstacji, którą w zeszłym miesiącu oglądało 12 tys.osób przy udziale na poziomie 0,24 proc., czyli więcej niż wsierpniu ub.r., ale mniej niż w lipcu br.
Zobacz tabelęLiderem stacji biznesowych w sierpniu br., podobnie jak miesiącwcześniej, była TVN CNBC Biznes. Jej oglądalność spadła jednak z2,8 tys. do 2,2 tys. widzów, a udział - z 0,06 proc. do 0,04 proc.Znajdująca się na drugim miejscu TV Biznes miała w zeszłym miesiącu2 tys. oglądających i 0,07 proc., udziału, czyli dokładnie tylesamo jak rok i miesiąc wcześniej.
Zobacz tabelęNa czele najpopularniejszych programów TVP Info w sierpniu br.znalazły się "Serwis informacyjny", "Telekurier" i "Reportaże zprawdziwego zdarzenia", w TVN 24 najchętniej oglądano magazyn "24godziny", "Serwis informacyjny" oraz "Szkło kontaktowe", a wSuperstacji - "Dziennik","Tydzień zleciał" i "Bez ograniczeń".
Zobacz tabelęZobacz tabelęZobacz tabelęWszystkie dane AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.