Telewizja2011-05-09
3

Kanały muzyczne: Viva Polska liderem, 4FunTV mocno w górę

Liderem kanałów muzycznych była w kwietniu telewizja Viva Polska.  Na drugą pozycję, po wzroście, awansowała stacja 4FunTV.

Viva Polska wśród widzów powyżej 4 roku życia miała w kwietniu 2011 r. średnio 0,59 proc. udziału w rynku (-2,5 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Druga pozycja przypadła 4FunTV z 0,27 proc. udziału w rynku (+ 42,4 proc.). Zyskał także Rebel.tv, jego udział w rynku nadal jest jednak marginalny - 0,009 proc. (+ 200 proc.) W zestawieniu pojawiła się Czwórka Polskie Radio.

Zobacz tabelę


Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia liderem także była Viva Polska (1,64 proc. udziału w rynku). 4FunTV zanotowała 0,82 proc. udziału w rynku (+41,2 proc.). Młodzieżowo – rozrywkowy kanał MTV Polska miał 0,89 proc. udziału w rynku (spadek – 6,5 proc.).

Zobacz tabelę


Najpopularniejszą pozycją Viva Polska był program „Disco ponad wszystko”, zobaczyło go 177 tys. widzów. Duża popularnością cieszył się także format „Hot or not” (161 tys. widzów). 

Zobacz tabelę


 

Autor:ks

Więcej informacji:kanały muzyczne, Viva Polska

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas