Liderem kanałów muzycznych była w kwietniu telewizja Viva Polska. Na drugą pozycję, po wzroście, awansowała stacja 4FunTV.
Viva Polska wśród widzów powyżej 4 roku życia miała w kwietniu 2011 r. średnio 0,59 proc. udziału w rynku (-2,5 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Druga pozycja przypadła 4FunTV z 0,27 proc. udziału w rynku (+ 42,4 proc.). Zyskał także Rebel.tv, jego udział w rynku nadal jest jednak marginalny - 0,009 proc. (+ 200 proc.) W zestawieniu pojawiła się Czwórka Polskie Radio.
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia liderem także była Viva Polska (1,64 proc. udziału w rynku). 4FunTV zanotowała 0,82 proc. udziału w rynku (+41,2 proc.). Młodzieżowo – rozrywkowy kanał MTV Polska miał 0,89 proc. udziału w rynku (spadek – 6,5 proc.).
Najpopularniejszą pozycją Viva Polska był program „Disco ponad wszystko”, zobaczyło go 177 tys. widzów. Duża popularnością cieszył się także format „Hot or not” (161 tys. widzów).