Telewizja 2011-02-09
6

Kanały sportowe: Eurosport liderem, TVP Sport mocno w górę

Liderem kanałów sportowych była w styczniu 2010 r. stacja Eurosport.  Największy wzrost przypadł jednak TVP Sport.

Eurosport zanotował 0,73 proc udziału w rynku, to  o 17 proc. mniej niż przed rokiem. Druga pozycja przypadła Polsatowi Sport, kanał zanotował najbardziej dotkliwy spadek  z 0,74 proc do 0,38 proc. udziału. Podium z 0,31 proc. udziału zamyka TVP Sport – lider wzrostu (+ 64 proc.).

 

Zobacz tabelę


Wśród widzów między 16 a 49 rokiem podium ukształtowało się identycznie: Eurosport, Polsat Sport i TVP Sport.  Liderem wzrostu była ta ostatnia stacja (+82,5 proc.). Największy spadek dotknął Canal+ Sport 2 (-76,5 proc.) 

Zobacz tabelę


Hitem Eurosportu były w styczniu skoki narciarskie. Jedna z transmisji stacji przyciągnęła przed ekrany 616 tys. widzów, zapewniając kanałowi 4,76 proc. udziału w rynku.

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement  dzięki uprzejmości AtMedia

Autor: ks

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas