Liderem kanałów sportowych była w styczniu 2010 r. stacja Eurosport. Największy wzrost przypadł jednak TVP Sport.
Eurosport zanotował 0,73 proc udziału w rynku, to o 17 proc. mniej niż przed rokiem. Druga pozycja przypadła Polsatowi Sport, kanał zanotował najbardziej dotkliwy spadek z 0,74 proc do 0,38 proc. udziału. Podium z 0,31 proc. udziału zamyka TVP Sport – lider wzrostu (+ 64 proc.).
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem podium ukształtowało się identycznie: Eurosport, Polsat Sport i TVP Sport. Liderem wzrostu była ta ostatnia stacja (+82,5 proc.). Największy spadek dotknął Canal+ Sport 2 (-76,5 proc.)
Hitem Eurosportu były w styczniu skoki narciarskie. Jedna z transmisji stacji przyciągnęła przed ekrany 616 tys. widzów, zapewniając kanałowi 4,76 proc. udziału w rynku.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia