We wrześniu br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce został Eurosport. Największym wzrostem pochwalić się może Orange Sport, z kolei najwięcej stracił Polsat Sport.
Udział Eurosportu we wrześniu br. wyniósł 0,58 proc., czyli o 14,96 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Kanał ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
Z pierwszego na drugie miejsce spadł Polsat Sport. We wrześniu br. jego udział spadł aż o 46,65 proc. do poziomu 0,49 proc., co było największym spadkiem w zestawieniu. Z piątej na trzecią lokatę awansował Canal+ Sport, którego udział wzrósł o 38,92 proc. i wyniósł 0,26 proc.
Największym wzrostem udziału wśród stacji sportowych pochwalić się może Orange Sport. Stacja ta awansowała z pozycji siódmej na miejsce czwarte, natomiast jej udział we wrześniu br. wzrósł aż o 110,26 proc. i wyniósł 0,16 proc.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w zeszłym miesiącu zajął już jednak Polsat Sport pomimo spadku udziału aż o 42,89 proc. do 0,55 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,37 proc. udziału, spadek o 10,60 proc.), z kolei na ostatnim miejscu podium uplasował się Polsat Sport (0,25 proc., - 10,86 proc.).
Również i w tej grupie wiekowej największy wzrost zanotował zajmujący piąte miejsce Orange Sport (0,17 proc. udziału, do góry aż o 107,50 proc.). Z kolei największy spadek zanotował tutaj Sportklub, którego udział spadł o 55,56 proc. do poziomu 0,02 proc. Uplasował się na 9. miejscu.
Zobacz tabelę
Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych we wrześniu br. była „Gala boksu zawodowego”, która na antenie Polsatu Sport zgromadziła 351 tys. widzów. W rankingu top 10. programów stacja ta umieściła cztery pozycje. Trzy miejsca w rankingu przypadły pozycje wyemitowane przez Eurosport, zaś po jednej - Canal+ Sport, TVP Sport i Polsat Sport Extra.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.