Reklama2011-01-20
0

Kanały sportowe w ofercie Instytutu Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów rozszerzył swój stały monitoring o kanały nSport, Orange Sport Info, Orange Sport oraz TVP Sport. Firma wprowadziła też nową opcję na swojej platformie internetowej.

– Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – uzasadnia Anna Sanowska, dyrektor działu analiz Instytutu Monitorowania Mediów. Obecnie monitoring prowadzony przez firmę obejmuje równo 100 kanałów telewizyjnych i radiowych.

Jednocześnie Instytut Monitorowania Mediów wprowadził możliwość oglądania i odsłuchu materiałów bezpośrednio na swojej platformie internetowej, bez konieczności otwierania dodatkowego okna przeglądarki. W najbliższym czasie na platformie zostanie udostępniona opcja wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa. Do tej pory taka funkcja działała tylko w odniesieniu do treści prasowych i internetowych.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas