Telewizja2013-07-17
7

Kanały tematyczne Grupy TVN zyskują widzów, TVN24 liderem

W czerwcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy TVN była informacyjna TVN24. Wszystkie kanały pochwalić się mogą wzrostami, a najwięcej zyskała TTV.

Udział liderującej TVN24 w czerwcu 2013 roku wyniósł 3,56 proc., czyli o 13,66 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała nadająca naziemne stacja TTV, której udział wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 290,71 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,09 proc.

Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadła TVN Style. Średni udział tego kanału w zeszłym miesiącu wyniósł 0,70 proc., po wzroście o 6,85 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w czerwcu br. również należało do TVN24 (2,73 proc. udziału; po wzroście o 5,58 proc.), drugie - do TTV (1,10 proc.; w górę aż o 332,81 proc. - najwięcej w zestawieniu), a trzecie - do TVN Style (0,94 proc.; + o 5,96 proc.).

Zobacz tabelę


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia. W zestawieniu ujęto tylko tematyczne kanały Grupy TVN. Do spółki należą jeszcze ogólnotematyczne kanały TVN oraz TVN7.

Autor:mk

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas