Telewizja2010-10-13
1

Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

We wrześniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były bez zmian stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały minimalne spadki. Najwięcej zyskała telewizja Discovery Travel & Lving, zaś stracił – Fashion.

Będący na pierwszym miejscu zestawienia kobiecy kanał TVN Style miał we wrześniu br. udział na poziomie 0,38 proc. po spadku o 1,3 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do panów kanał TVN Turbo z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując spadek o 4,5 proc.

Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział Polsat Play wzrósł o 30,5 proc. do 0,20 proc., zaś Polsat Cafe – o 41,8 proc. do 0,17 proc.
 
Największy wzrost – o 71,1 proc. - zanotował kanał Discovery Travel & Living, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział wyniósł 0,17 proc. Stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat. Od października br. kanał ten zmienił nazwę na TLC i poszerzył ofertę kierowaną do kobiet (więcej na ten temat). Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca ostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał aż o 86 proc. 

Zobacz tabelę


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,61 proc. udziału i tutaj zanotował wzrost o 2,2 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 2,8 proc.), trzeci był Polsat Play (0,23 proc., +14,8 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,22 proc., + 44,2 proc.).

Wzrost Discovery Trave & Living w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł 131,8 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 70,8 proc. 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszym programem w TVN Style we wrześniu br. był odcinek magazynu “Wiem co jem”, który zgromadził 180 tys. widzów. W TVN Turbo najchętniej oglądany był serial dokumentalny “Uwaga! Pirat!”, który zanotował widownię na poziomie 118 tys. osób. 

Zobacz tabelę

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas