Reklama2015-01-21
3

Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa odświeżająca wizerunek marki artykułów do higieny jamy ustnej Aquafresh (produkowanych przez GlaxoSmithKline). Akcję, której bohaterem jest Kapitan Aquafresh, przygotowały i realizują firmy TBWA, AdLiner, MediaCom Warszawa i New Age Media.

Spot rozpoczynający nową kampanię Aquafresh jest utrzymany w konwencji zwiastuna hollywoodzkiej produkcji. Jego bohaterem jest Kapitan Aquafresh, nowy brand hero tej marki, który dzielnie walczy z cukrem atakującym jamę ustną w formie słodyczy.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi. Jej pierwszy etap obejmuje 18 kin Cinema City (spoty przed filmami i animacje w holach), a kolejny będzie prowadzony także w telewizji i internecie.

Jest to część ogólnoeuropejskiej akcji odświeżającej wizerunek Aquafresh.

Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Za animacje w holach kinowych odpowiada agencja AdLiner, a za koordynację wszystkich działań w kinach - New Age Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Aquafresh, GlaxoSmithKline, brand hero

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas