Reklama2013-01-17
0

Karol Jaworski: z Brain do Tribal DDB

Karol Jaworski objął funkcję art directora w agencji interaktywnej Tribal DDB. Poprzednio pracował w agencji Brain, a wcześniej w MRM Worldwide i Digital Wonderland.

W Tribal DDB Karol Jaworski przejął obowiązki designera Agnieszki Michalskiej, która odeszła z agencji. Będzie odpowiadał za projekty m.in. dla Unilevera, McDonald’s i Tchibo.

Jaworski pracuje w branży interaktywnej od 4 lat. W przeszłości projektował strony dla takich klientów jak LOT, Wedel, Plus, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Stock Prestige, Carlsberg, Felix, Orange, Lotto i ING.

Autor:tw

Więcej informacji:Karol Jaworski, Tribal DDB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas