Reklama2019-04-26
5

Karolina Pasek head of social media w Hilt&Co.

Karolina PasekKarolina Pasek

Do zespołu agencji Hilt&Co., która rozpoczyna działalność na początku maja br. dołączyła Karolina Pasek obejmując stanowisko head of social media.

Pasek będzie odpowiadać i współtworzyć produkty, narzędzia i kompetencje w kategorii mediów społecznościowych.

Ostatnio pracowała w agencji Communication Unlimited.

- Cieszę się, że udało nam się namówić Karolinę do współtworzenia agencji. Wnosi ona nie tylko pasję, wiedzę i kreatywno-socialowy feeling, ale także mnóstwo energii napędzającej naszą wizję - więcej talentów, mniej departamentów. Pracę ze społecznościami widzi bardzo innowacyjnie. Jest nam po drodze z takimi ludźmi - mówi Tomasz Hilt, założyciel Hilt&Co.

Karolina Pasek z branżą reklamową związana jest od ponad pięciu lat . Do tej pory tworzyła komunikację m.in. dla takich marek jak Frugo, Suzuki, Kinder, Bodymax, czy Teekanne.

Założycielem agencji Hilt&Co. jest Tomasz Hilt, wcześniej związany m.in. z agencją Leo Burnett Warszawa. Start jej działalności zaplanowano na początek maja br.

- Kompetencyjnie - łączymy marki ze społecznościami w cyfrowej i analogowej rzeczywistości. W tej ostatniej również w zakresach, o których istniejące na rynku agencje wiedzą niewiele, np. operując na obszarze MICE, czy programów wsparciu sprzedaży. Choć nie czynię tajemnicy z faktu, że reprezentujemy także bardzo digitalowy mindset, z jego specyfiką pracy na pograniczu strategii, kreacji i technologii - podkreślał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Hilt. Dodał, że jego firma ma być źródłem i partnerem w tworzeniu doświadczeń.

Docelowo zespół Hilt&Co. ma liczyć 12 osób.

Autor:BG

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas