Internet2021-01-03
8

Karolina Rogaska odchodzi z Onetu, skupi się na własnych projektach

Karolina Rogaska, fot. archiwum prywatneKarolina Rogaska, fot. archiwum prywatne

Niemal po trzech latach z Onetu odeszła Karolina Rogaska, dziennikarka zajmująca się tematami społecznymi. Na razie nie będzie związana na stałe z żadną redakcją, skupi się na własnych projektach.

Rogaska dołączyła do ekipy Onetu w 2018 roku, przeszła z działu Wiadomości Wirtualnej Polski. Wcześniej była związana m.in. z „Twoim Stylem” i „Pride” i „Polityką Warszawską”, jej artykuły ukazywały się także w „Dużym Formacie”, Weekend.Gazeta.pl, „Charakterach”, „Nie” i DziennikOpinii.pl. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i Polskiej Szkoły Reportażu.

W Onecie pisała teksty społeczne, które najczęściej ukazywały się w sekcji Kobieta.onet.pl. W październiku 2019 roku dołączyła do startującego wówczas Halo.radia.  W listopadzie 2020 roku odeszła z tej rozgłośni, wraz z kilkoma innymi osobami.

Karolina Rogalska dalej w Resecie Obywatelskim

Teraz podjęła decyzję o odejściu z Onetu i rozpoczęciu kariery jako wolny strzelec. - Skaczę na głęboką wodę. To, jak poskładały się zdarzenia z 2020 roku, sprawiło, że pomyślałam: jak nie teraz, to kiedy? Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazywały – nie ma co tego odkładać. Jest siła, a w końcu pływać potrafię tak dobrze, że i w głębinach dam radę. Tym sposobem 2021 zaczynam, jako wolny strzelec. Nie rezygnuję z pisania - będę się pojawiać ze swoimi tekstami w różnych miejscach. I posłuchać mojego gadania też będzie można. Światło dzienne ujrzą projekty, nad którymi wysiadywałam długie godziny, miesiące (a nawet lata!). Kolejne już w toku - napisała dziennikarka na Facebooku.

- Na pewno będzie mnie można usłyszeć w radiu Reset Obywatelski. W lipcu też ukaże się na rynku moja książka poświęcona pracy seksualnej. O innych projektach na razie wolałabym nie mówić - przekazała Rogalska portalowi Wirtualnemedia.pl.

Serwis Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie br. w całej kategorii informacji i publicystyki (z uwzględnieniem treści regionalnych i o pogodzie) zanotował 12 mln użytkowników, co dało 41,35 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Autor:jk

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas