Reklama2015-03-30
2

Kasa Stefczyka w reklamach odcina się od SKOK-ów i banków (wideo)

Kasa Stefczyka rozpoczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, w której przekonuje, że nie ma nic wspólnego zarówno z bankami, jak i SKOK-ami, oraz promuje pożyczkę gotówkową „Ile za ile?”. Akcję przygotowała agencja Apella.

Wizerunkowy spot Kasy Stefczyka jest odpowiedzią na trwający od kilku tygodni kryzys wizerunkowy SKOK-ów, który zaczął się po tym, jak przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego Andrzej Jakubiak poinformował najważniejszych urzędników państwowych (na czele z premier Ewą Kopacz) o podejrzeniu, że majątek Kas o wartości ponad 77 mln zł wyprowadzono poza ich strukturę, do spółki senatora PiS Grzegorza Biereckiego, byłego nadzorcy SKOK-ów. Ponadto politycy przypomnieli, że w składaniu skargi konstytucyjnej prezydenta Lecha Kaczyńskiego na ustawę o nadzorze nad SKOK-ami brał udział pracujący wtedy w jego kancelarii Andrzej Duda, obecnie kandydat PiS w wyborach prezydenckich.

Spot podkreśla, że Kasa Stefczyka różni się od SKOK-ów i banków, od których drzwi odbija się bohater. Reklama wylicza, ile członków i aktywów ma Kasa oraz że złożone w niej środki (do kwoty 100 tys. euro) są objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym.

Klip był już emitowany w sierpniu ub.r. (w tamtym miesiącu Andrzej Sosnowski, prezes zarządu Stefczyka, nie otrzymał od Komisji Nadzoru Finansowego zgody na dalsze pełnienie tej funkcji).

Jednocześnie Kasa Stefczyka zaczęła kampanię promującą pożyczkę gotówkową Ile za ile?”. Reklamy podkreślają, że przy kwocie pożyczki wynoszącej 5 tys. zł z ratą miesięczną wynoszącą 75 zł (do spłaty jest 98 takich rat).

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie oraz prasie (m.in. w tabloidach). Rzecznik prasowy Kasy Stefczyka nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów przebiegu akcji.

Obsługą reklamową Kas Stefczyka zajmuje się agencja Apella.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas