Telewizja2021-06-22
10

Katarzyna Burzawa dyrektorem ds. formatów i programów niefabularnych w ATM Grupie

Katarzyna Burzawa; fot. Grzegorz GołębiowskiKatarzyna Burzawa; fot. Grzegorz Gołębiowski

Katarzyna Burzawa od lipca obejmie nowopowstałe stanowisko dyrektora ds. formatów i programów niefabularnych w ATM Grupie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Burzawa będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój programów rozrywkowych i seriali dokumentalnych w ATM Grupie, zarówno tych napisanych lokalnie, jak i powstających na podstawie formatów międzynarodowych.

- Kasia ma szerokie doświadczenie produkcyjne, znakomite wyczucie rynku i potrzeb widowni, bliskie relacje osobiste z producentami i dystrybutorami formatów. ATM jest niezależnym studiem, niezwiązanym na stałe z żadnym międzynarodowym studiem. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom nasze usługi i ekspertyzę, nie ograniczając się do zamkniętego portfolio formatów - komentuje nam Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Katarzyna Burzawa z ATM Grupą związana jest od 2016 roku. Do tej pory w spółce była producentem nadzorującym produkcje niefabularne. Pod jej nadzorem firma produkowała w ostatnich latach m.in. „Koło fortuny” dla TVP2, „Drunk History” dla Comedy Central, czy reality show „Power couple” dla TVN, dokumentalne serie „Więzienie”, „Rodzinne interesy”, program „Hardcorowa miłość” dla Polsat Play oraz cykl „Kryminalne akta inspektor Biskupskiej” dla CBS Reality.

Burzawa swoją telewizyjną karierę rozpoczynała ponad 20 lat temu w Holandii. Zajmowała wtedy stanowisko koordynatora ds. sponsoringu w domu mediowym IP (obecnie należącym do RTL Nederland). Później pracowała jako redaktor i redaktor naczelny w firmie John de Mol Producties - jednego z późniejszych założycieli firmy Endemol - produkującej wówczas większość programów rozrywkowych w Holandii. Stąd w 2000 roku została oddelegowana do produkcji w Polsce, gdzie postanowiła zostać. W Endemol Shine Polska piastowała różne stanowiska: line producer, szef ds. rozwoju programów i licencji, czy creative director, wprowadzając na nasz rynek m.in. programy „Postaw na milion” i „Twoja twarz brzmi znajomo”.

- Dobre wyniki programów zawsze bardzo cieszą producenta, szczególnie, kiedy stacja jest zadowolona. Jednak ważne są również opinie widzów, a w przypadku naszych produkcji dobrych komentarzy nie brakuje - mówi Katarzyna Burzawa.

W ub.r. przychody ATM Grupy spadły o 22,3 proc. do 193,5 mln zł, a zysk netto - z 30,75 do 18,84 mln zł. Firma liczy, że dzięki szczepieniom w br. epidemia mniej zaszkodzi jej działalności.

Autor:MK

Więcej informacji:Katarzyna Burzawa, ATM Grupa

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas