Prasa2018-03-05
1

Katarzyna Dowbor z rubryką w miesięczniku „Dobre Rady”

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) ukaże się w zmienionej formule. Poszerzona zostanie część poradnikowa, do autorów dołączy Katarzyna Dowbor z własną rubryką, w której będzie odpowiadała na listy czytelniczek. Pismo trafi do sprzedaży 7 marca.

Relaunch miesięcznika obejmie m.in. wprowadzenie nowych fontów i odświeżenie szaty graficznej, która ma stać się bardziej elegancka. Zwiększona zostanie też część poradnikowa magazynu, w której czytelniczki znajdą jeszcze więcej rad ułatwiających codzienne życie.

Pojawią się także nowe rubryki, m.in. „Między nami kobietami”, w której Katarzyna Dowbor będzie odpowiadała na listy czytelniczek. W rubryce „Nowe technologie” redakcja będzie udzielała porad, jak poruszać się w wirtualnym świecie, a „Poradnik zakupowiczki” będzie zawierał wskazówki jak wybrać najlepsze i najzdrowsze produkty w sklepie.

Odświeżone „Dobre Rady” mają stawiać mocniejszy akcent na wymagania dojrzałych czytelniczek. Stąd w magazynie ma pojawiać się znacznie więcej motywacyjnych historii z życia dojrzałych kobiet (wywiady, reportaże, wspomnienia).  - W nowych „Dobrych Radach” pokazujemy korzyści płynące z bycia kobietą dojrzałą. Przekonujemy, że najlepszy czas w ich życiu zaczyna się właśnie teraz, a nasz magazyn jest doskonałym towarzyszem na tej drodze- mówi Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna miesięcznika.

Cena magazynu nie ulegnie zmianie i wynosić będzie 2,30 zł.

Pismo ukaże się w nakładzie 340 tys. egzemplarzy. Nową odsłonę wspiera kampania reklamowa w telewizji oraz w czasopismach i mediach elektronicznych wydawnictwa Burda.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2017 roku sprzedaż miesięcznika „Dobre Rady” wyniosła 206 829 egz.

Autor:jk

Więcej informacji:Katarzyna Dowbor, Dobre Rady

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas