Prasa 2012-11-07
0

Katarzyna Drągowska i Urszula Kalisz w G+J Polska

Katarzyna Dragowska z początkiem listopada br. objęła stanowisko brand managera miesięcznika „Glamour” w G+J Polska, zaś Urszula Kalisz przeszła do tej firmy, by zostać brand managerem pism „Claudia” i „Moje Gotowanie”.

Drągowska w funkcji brand managera „Glamour” zastąpiła Monikę Summer-Brason, która odeszła z wydawnictwa (więcej na ten temat). Z kolei Kalisz pełnić będzie funkcję brand managera „Claudii” i „Mojego Gotowania” w zastępstwie Justyny Ogłozińskiej, która rozpoczęła urlop macierzyński.

Katarzyna Drągowska wcześniej związana była z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie pełniła funkcję group brand managera luksusowych magazynów kobiecych, odpowiadając za promocję i PR miesięczników „Cosmopolitan”, „Joy”, i „Shape”.

Urszula Kalisz doświadczenie zawodowe zdobywała mi.in w firmie Makroconcert Media i telewizji TVN, gdzie pracowała na stanowisku specjalisty ds. promocji.

Autor: pp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas