19 października wraz z najnowszym numerem tygodnika 'Przyjaciółka' rozpocznie się loteria 'Przyjaciółkowe Koło Fortuny MAX'.
- Z naszych wcześniejszych doświadczeń wynika, że czytelniczki lubią tego typu zabawy i gry – stąd pomysł na ponowne wprowadzenie sprawdzonego już formatu, jakim jest zabawa w Koło Fortuny Przyjaciółki – mówi Małgorzata Franke, dyrektor wydawniczy tygodnika 'Przyjaciółka'.
Loteria potrwa 7 tygodni, do wygrania jest 10.000 $, samochód oraz nagrody rzeczowe (m.in. sprzęt RTV, AGD, vouchery na meble). Patronat nad loterią objęło Radio Zet.
Wraz z loterią rozpoczyna się kampanią promocyjna pisma wspierająca również jego wizerunek jako nowoczesnego tygodnika poradnikowego dla kobiet.
Twarzą akcji promocyjnej została ponownie aktorka – Katarzyna Skrzynecka.
Kampania reklamowa obejmie TV, radio, prasę oraz Internet.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja ZenithOptiMedia.
Zobacz tabelę62075" SDNUM="1045;">362075