PR2012-06-15
0

Katarzyna Swatowska odchodzi z Call Center Poland. Teraz własna działalność

Katarzyna Swatowska po 11 latach pracy w Call Center Poland rozstaje się z firmą. Obecnie skupi się na własnej działalności doradczej w zakresie komunikacji marketingowej.

Katarzyna Swatowska w spółkach skupionych wokół Call Center Poland zajmowała stanowisko dyrektora marketingu i PR. Wcześniej pełniła podobne funkcje w TVN i firmie Elbrewery.

Obecnie Swatowska własną działalnością doradczą  w obszarze komunikacji marketingowej bazującej na połączeniu działań call center, social media i nowych mediów. - Zamierzam zająć się programami wspierającymi utrzymanie i zwiększanie wartości klientów w tych kanałach. Uważam, że rynki, dla których pracują call centers - telekomy, branża finansowa czy płatne telewizje - są już nasycone. Dlatego firmy powinny poświęcać więcej uwagi swoim klientom i zwiększaniu ich wartości - opisuje. - Będę się skupiać właśnie na takim doradztwie i projektowaniu gotowych rozwiązań  obejmujących strategie komunikacji z klientami, działania reklamowe, związane z customer retention and upsale - dodaje.

Katarzyna Swatowska pracuje m.in. dla Call Center Poland i DataContact, a także agencji reklamowej VA Very Advertising oraz firmy Brand24.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas