Telewizja2016-10-11
5

„Kawa na ławę” hitem TVN24. Stacja nokautuje TVP Info i Polsat News

Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w jesiennym sezonie br. śledzi średnio 660 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 28 sierpnia do 9 października 2016 roku wyniosła 660 tys. osób, co przełożyło się na 7,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 2 października br. - obejrzało je 776 tys. widzów. Gośćmi programu byli wówczas: Paweł Zalewski, Paweł Rabiej, Marek Jakubiak, Piotr Zgorzelski, Marek Magierowski i Piotr Zgorzelski.

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”

Zobacz tabelę

W sezonie 2015/2016 audycję śledziło średnio 706 tys. osób, a jego udział wyniósł 7,50 proc. w 4+ i 4,71 proc. w 16-49.

TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta ma w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,79 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Widownia magazynu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 3,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas