Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w jesiennym sezonie br. śledzi średnio 660 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 28 sierpnia do 9 października 2016 roku wyniosła 660 tys. osób, co przełożyło się na 7,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 2 października br. - obejrzało je 776 tys. widzów. Gośćmi programu byli wówczas: Paweł Zalewski, Paweł Rabiej, Marek Jakubiak, Piotr Zgorzelski, Marek Magierowski i Piotr Zgorzelski.
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Zobacz tabelęTVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta ma w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,79 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Zobacz tabelęUdział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 3,87 proc.