Telewizja2016-03-11
21

„Kawa na ławę” zyskała 210 tys. widzów. TVN24 zdecydowanym liderem stacji newsowych

Bogdan Rymanowski, fot. TVN24Bogdan Rymanowski, fot. TVN24

Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” od początku stycznia br. śledzi średnio 792 tys. widzów, o 211 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 3 stycznia do 6 marca 2016 roku wyniosła 792 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w grupie 4+ i 4,95 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 stycznia br. - obejrzało je 897 tys. widzów. Gośćmi programu byli wówczas Bartosz Kownacki, Stanisław Tyszka, Kamila Gasiuk-Pihowicz, Sławomir Neumann, Małgorzata Sadurska i Marek Sawicki.

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 211 tys. widzów. W okresie od stycznia do początku marca ub.r. śledziło go 581 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,76 proc. i 4,05 proc.

TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta ma w tym paśmie 3,20 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,97 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia magazynu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,44 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas