Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” od początku stycznia br. śledzi średnio 792 tys. widzów, o 211 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 3 stycznia do 6 marca 2016 roku wyniosła 792 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w grupie 4+ i 4,95 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 stycznia br. - obejrzało je 897 tys. widzów. Gośćmi programu byli wówczas Bartosz Kownacki, Stanisław Tyszka, Kamila Gasiuk-Pihowicz, Sławomir Neumann, Małgorzata Sadurska i Marek Sawicki.
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Zobacz tabelęW porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 211 tys. widzów. W okresie od stycznia do początku marca ub.r. śledziło go 581 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,76 proc. i 4,05 proc.
TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta ma w tym paśmie 3,20 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,97 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Zobacz tabelęDodajmy, że w lutym br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,44 proc.