Publicystyczny program Bogdana Rymanowskiego "Kawa na ławę" wzakończonym właśnie sezonie telewizyjnym 2007/2008 cieszył sięwiększa popularnością niż w rok wcześniej. Niedzielny magazyn dałTVN-owi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia "Kawy na ławę" w TVN wyniosła 1,4 mln widzów, aw TVN 24 - 320 tys. widzów. Udziały obu stacji w rynku telewizyjnymw czasie emisji programu ukształtowały się na poziomie wynoszącymodpowiednio 15,79 proc. i 3,65 proc. Łącznie średnia oglądalnośćprogramu na obu antenach to 1,72 mln widzów.
W poprzednim sezonie (2006/2007) magazyn cieszył się mniejsząpopularnością - średnio w TVN oglądało go 1,24 mln osób (udziały13,92 proc.), a w TVN 24 - 250 tys. osób (udziały 2,75 proc.) (daneTVN 24 nie obejmują odcinków nadanych we wrześniu 2006 roku).
Zobacz tabelęW czasie emisji "Kawy na ławę" (niedziele godz. 10.55) TVN byłastacją trzeciego wyboru. Liderem pasma była TVP 2 (1,76 mlnwidzów), a na drugim miejscu znalazł się Polsat (1,65 mln). ZaTVN-em uplasowała się natomiast TVP 1 (1,18 mln). Gdyby dodaćwidownię TVN i TVN 24, to wtedy w paśmie emisji "Kawy" od programuRymanowskiego lepsze byłyby tylko pozycje emitowane w Dwójce.
Zobacz tabelęZ reklam wyemitowanych wokół programu w minionym sezonie TVNzarobiła 8,78 mln zł, a TVN 24 - 1,03 mln zł (wpływy tej ostatniejstacji wraz ze spotami przy powtórkach magazynu o 17.30). Danecennikowe bez rabatów.
Wśród widzów "Kawy na ławę" dominowały kobiety, osoby w wieku od30 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast iposiadający wykształcenie średnie i wyższe.
Zobacz tabelę