Reklama2016-11-28
3

„Kawa za marzenie” - staruszka driftująca samochodem w kampanii kawy Jacobs (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy Jacobs (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts) pod hasłem „Kawa za marzenie”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

W ramach akcji na stronie kawazamarzenie.pl każdy użytkownik może przesłać opis marzenia, które chciałby spełnić w związku ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem, oraz swoje zdjęcie pokazujące radość z wygranej. Co tydzień wybrana zostanie osoba, która za maksymalnie 5 tys. zł będzie mogła zrealizować zgłoszone marzenia oraz 50 osób, które otrzymają opakowanie wybranej wersji kawy Jacobs.

Akcja potrwa do 26 grudnia. W jednym ze spotów pokazywana jest staruszka, która pod okiem kierowcy wyścigowego uczy się driftować samochodem.

Promocję wspiera kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

Autor:tw

Więcej informacji:Jacobs, kawa

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas