Reklama2010-06-09
3

„Kawał wafla. Zero pitu pitu” w kampanii Maxera

W telewizji, internecie, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wafla Maxer. Akcję pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Mediaedge:cia.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wprowadzanego do sprzedaży wafla Maxer przebiega w kilku odsłonach. W spotach telewizyjnych występują dwaj bohaterowie: Maxer, który nie skupia się na zbędnych szczegółach, tylko robi wszystko raz a dobrze, oraz Pitusiński, który marnuje dużo czasu i wysiłku, ale nie osiąga oczukiwanych rezultatów. Ponadto w ramach akcji pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” prowadzone są konkursy skierowane do użytkowników serwisów Fotka.pl i Demotywatory.pl. Natomiast przekaz outdoorowy podkreśla, że Maxer jest gruby i chrupiący.

Ogółem działania obejmują telewizję (kanały TVP, Polsat, TV4, Polsat Sport , Polsat Sport Extra, stacje z pakietu At Media), internet (Gadu-Gadu i sieć Spolecznosci.pl), (czasopisma branżowe), punkty sprzedaży (listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne) oraz outdoor (citylighty day&night i FLN-y). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja FireFly Creation, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor:tw

Więcej informacji:Maxer

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas