Reklama2014-09-05
9

Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket (wideo)

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grey Group, ZenithOptimedia Group, Mint Media i Q&A Communications - biorą udział piosenkarze Kayah i Andrzej Piaseczny.

Kampania jest oparta na spotach, których tłem muzycznym jest słynna piosenka „I say a little prayer” śpiewana przez Kayah i Andrzeja Piasecznego, a zaaranżowana przez Andrzeja Smolika. Reklamy pokazują przygotowanie prostych i nieskomplikowanych, ale smacznych i świeżych potraw.

- Inspiracją do przygotowania kampanii marketingowej była dla nas świeżość - zarówno ta produktowa (racjonalna), jak i świeżość pomysłów w warstwie emocjonalnej - świeże spojrzenie na codzienne życie, którego nieodłącznym elementem są zakupy produktów spożywczych - opisuje Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu w firmie Żabka Polska, do której należy sieć Freshmarket.

Oprócz telewizji kampania obejmuje internet (m.in. nowa wersja strony Freshmarket.pl, aktywności na Facebooku), prasę oraz outdoor. Jest to pierwsza ogólnopolska akcja reklamowa sieci Freshmarket.

Kreacją kampanii i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Grey Group, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, nową odsłonę Freshmarket.pl przygotowała agencja Mint Media, a za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.

Autor:tw

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas