Reklama2010-03-09
0

Keith Weed nowym szefem marketingu w Unilever

Keith Weed został zatrudniony na stanowisko szefa marketingu i komunikacji w koncernie Unilever.

Weed od 1 kwietnia przejmie obowiązki dotychczasowego dyrektora marketingu Simona Clifta, który w lutym ogłosił swoją rezygnację. W przeciwieństwie do swojego poprzednika Weed będzie odpowiedzialny również za komunikację.

Clift, który pracował w Unilever od 30 lat, zajmował w firmie rozmaite stanowiska, a funkcję dyrektora marketingu - pierwszego w historii koncernu - objął w 2008 roku. Swoją rezygnację tłumaczył chęcią "spędzenia większej ilości czasu ze swoją rodziną w Brazylii oraz poszukania innych kreatywnych możliwości".

Weed przez ostatnie trzy lata pełnił w Unilever funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za marki home care, oral care i wody. Teraz będzie podlegał bezpośrednio Paulowi Polmanowi, dyrektorowi wykonawczemu koncernu.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas