Reklama2004-06-04
0

Kellogg walczy z nadwagą

Producent płatków śniadaniowych Kellogg nawiązał współpracę z agencją Burson - Marsteller

Podpisany kontrakt obejmuje wdrożenie działań PR dla nowej linii produktów o obniżonej zawartości cukru: kulek o smaku owocowym i płatków śniadaniowych "oszronionych".

- W ramach promocji będziemy rozsyłać klientom upominkowe kosze zawierające nowe płatki. Początek kampanii zaplanowaliśmy na początek czerwca - powiedział Greg Dunn, dyrektor filii Burson w Chicago.

Inne działania obejmują m.in. media relations, podczas których wykorzystane będą opinie specjalistów, tj. lekarzy i dentystów. Do tej pory Agencja podjęła współpracę z kilkoma magazynami z branży spożywczej i zdrowej żywności. Nowa linia płatków ma zaspokoić potrzeby zarówno matek (zdrowe odżywianie ich dzieci), jak i dzieci (dobry smak).

- Podczas, gdy inne przedsiębiorstwa produkujące żywność zalewa fala krytyki ze strony mediów i klientów, za wytwarzanie wysokokalorycznych produktów, płatków Kellogg to nie dotyczy - powiedział Dunn - To jest szansa na jaką Kellogg czekał bardzo długo i zamierzamy ją dobrze wykorzystać - dodał. Najnowsze badania rynku jakie przeprowadził Kellogg, pokazują, że klienci są gotowi zaakceptować nową wersję płatków śniadaniowych o obniżonej zawartości cukru. Do koordynacji działań Burson wybrał pięciu swoich pracowników z biur w Chicago i Detroit. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas