Reklama2013-07-09
2

Ketchup Kotlin reklamowany jako „intensywnie ketchupowy” (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa ketchupów Kotlin (Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Lemon i MediaCom Warszawa.

Motywem przewodnim nowej kampanii ketchupów Kotlin jest dodawanie potrawom smaku i niezwykłości poprzez rysowanie ketchupem. W ten sposób zwykła kanapka zamienia się w prawdziwy wypas, parówka odlatuje z talerza jak rakieta tuż po interwencji ketchupu, a hamburger rządzi dopiero z pomidorową koroną.

Przypomnijmy, że w poprzedniej kampanii reklamowej, prowadzonej w ub.r., ketchup Kotlin był przedstawiany jako superbohater (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (trzy 10-sekundowe reklamy m.in. w TVN, Polsat, TVP1, TVP2, Discovery, Canal+, TVP Kultura, TVP Seriale, TVP Polonia, Polsat Sport, TVP Info), internet (portale Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i WP.pl, serwisy kulinarne, działania na facebookowym fanpage’u marki Kotlin i w serwisie ketchupy.pl) oraz nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone do 23 września.

Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja Brasil, spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Kotlin, Agros-Nova

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas