Reklama2011-09-21
2

KFC po włosku reklamuje Grander Sicilian (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca kanapkę Grander Sicilian w KFC. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, FireFly Creation, DeCoy, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

Kampania nowej kanapki Grander Sicilian informuje, że oprócz kawałka kurczaka i sera znajdują się w niej kawałki pomidorów i sos z grillowanych pomidorów. W zabawnym spocie zalety kanapki podkreśla rodowity Włoch.





Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne z oferty TVN, Discovery, Polsatu i Atmediów) i internet (m.in. działania w social mediach), a także same restauracje KFC (materiały POS).

Reklamę telewizyjną przygotowała agencja Red8 Advertising, a materiały POS - agencja FireFly Creation, natomiast adaptacją elementów kreacji na rynek polski zajęła się agencja DeCoy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowyOMD Media Direction, za działania w social mediach - zespół marketingu KFC, a za działania public relations - agencja Solski Burson-Marsteller.

Autor:tw

Więcej informacji:KFC, Grander Sicilian

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas