Reklama2009-09-16
0

KFC reklamuje 'słodkie zakończenie'

Rusza kampania promująca desery wprowadzane do menu w KFC. Akcjapod hasłem "Słodkie zakończenie" obejmuje internet i działaniasamplingowe.

Ruszająca właśnie kampania KFC promujewprowadzenie do menu tych restauracji ciastek Chocolate Volcano,Apple Volcano i Cheesamisu oraz rozszerzenie oferty kaw o Tchibo.Sieć uzasadnia, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebomklientów. W ramach akcji promującej nowości w menu uruchomionominiserwis internetowy slodkiezakonczenie.pl, w którym trwa konkursna najlepsze rozwinięcie romantycznego opowiadania czytanego nastronie przez przystojnego mężczyznę. Kampania pod hasłem "Słodkiezakończenie" obejmuje również reklamy w sieci (w serwisachskierowanych do kobiet oraz na Blipie) oraz samplingi wrestauracjach i biurowcach.

KFCreklamuje

Serwis slodkiezakonczenie.pl i reklamy internetowe przygotowałaagencja Genero, a materiały POS - agencja Red8Communications. Planowaniem i zakupem mediów zajęła sięagencja Code Media.

Autor:km

Więcej informacji:KFC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas