Reklama 2009-03-30
0

KFC zachęca do projektowania "świeżych kubełków"

W ramach wizerunkowej kampanii reklamowej KFC prowadzi konkurs na design kubełka do wykorzystania w tej sieci restauracji. Akcja ma podkreślać świeżość serwowanych w niej kurczaków.

Konkurs na design kubełka do serwowania kurczaków w KFC towarzyszy wizerunkowej kampanii reklamowej tej sieci restauracji. W akcji przebiegającej pod hasłem "Świeży kubełek KFC" można do 17 kwietnia zgłaszać swoje projekty, z których internauci do 8 maja wybiorą 30 najlepszych, a te z kolei zostaną ocenione przez jury. Zwycięski design zostanie zrealizowany i jesienią znajdzie się na kubełkach w KFC. - Konkurs podkreśla cechy ważne dla wizerunku sieci, a równocześnie pozwala klientom włączyć się do współtworzenia naszej marki - przekonuje Anna Bednarska, brand manager KFC.

kfc

Na potrzeby akcji uruchomiony został serwis www.fresh.kfc.pl oraz prowadzona jest kampania reklamowa w internecie i restauracjach KFC. Stronę przygotowała agencja Genero, materiały POS zaprojektowała agencja Red8, natomiast działania reklamowe w sieci realizuje agencja Codemedia.

Autor: tw

Więcej informacji: KFC

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas