Reklama2007-11-12
0

KIA promuje model Sportage

Agencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampaniępromującą model o nazwie Sportage.

Kampania pod hasłem "7 lat przygody. 7 lat spokoju.7 latgwarancji. Jedyna taka cena." ma komunikować nową 7-letniągwarancję oraz obniżkę ceny tego modelu.

jgujyyrtgf

W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spottelewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4,Puls, Polsat Sport), 2 spoty radiowe (PIN, Trójka, TokFM), reklamęprasową (Polityka, Forum, Newsweek, Wprost, Przekrój, Sukces, TwójStyl, Forbes oraz prasa auto-moto) i różnorodne formy reklamyinternetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl).


Czas trwania kampanii: listopad 2007

Osoba odpowiedzialna ze strony klienta: Grzegorz Leśniczek

Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna

Dyrektor kreatywny: Michał Holewjusz

Art director: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Michał Holewjusz / Mariusz Bagan

Account Manager: Radek Maciorowski.

Autor:kk

Więcej informacji:KIA, Sportage

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas