Reklama2009-03-18
0

KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach

W sieciach Multikino i Silverscreen trwa kampania reklamowasamochodu KIA Soul. Akcja wykorzystuje m.in. naklejkifluorescencyjne, które świecą w czasie bloków promocyjnych przedemisją filmów.

Kampania reklamowa samochodu KIA Soul jest prowadzona od 4 marcaw sieciach kinowych Multikino i Silverscreen w związku z premierąfilmu "Kochaj i tańcz". Akcja obejmuje nie tylko spoty, emitowaneprzed projekcjami filmów oraz na ekranach plazmowych, oraz ulotki ietui na bilety, lecz także naklejki fluorescencyjne na fotelach,podłodze i drzwiach, które święcą podczas 20-minutowych blokówreklamowych. Kampania przebiega pod hasłem "Hulaj dusza" promującymjuż wcześniej markę KIA Soul.

kia

Kreację kampanii przygotowała agencja Paralotna, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:KIA Soul

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas