Kultura2022-05-11
10

Drugi sezon polskiego "The Office" jesienią w Canal+. Ruszają zdjęcia

Shutterstock.comShutterstock.com

Twórcy polskiej wersji serialu "The Office" rozpoczynają prace nad kontynuacją historii pracowników „Kropliczanki”. Premiera drugiego sezonu planowana jest w Canal+ online jesienią tego roku.

Drugi sezon „The Office PL” będzie opowiadał o dalszych losach pracowników Kropliczanki oraz ich dwójki co-prezesów, Patrycji (w tej roli Vanessa Aleksander) i Michała (gra go Piotr Polak). Tym razem Michał i Patrycja zmierzą się w pojedynku o stanowisko w zarządzie spółki do której należy Kropliczanka. Bohaterom prześcigającym się w innowacyjnych, biznesowych rozwiązaniach będą towarzyszyć nowi, świeżo zrekrutowani pracownicy.

Nowi aktorzy w drugim sezonie "The Office PL"

W obsadzie znajdą się ponownie też Adam Woronowicz i Kornelia Strzelecka. Oprócz postaci znanych z pierwszej serii zobaczymy także nowych bohaterów zagranych przez Darię Widawską i Rafała Kowalskiego.

- Przy pracy nad sformatowaniem polskiej wersji kultowego "The Office" mieliśmy pewne obawy związane z percepcją publiczności. Teraz gdy już wiemy, że widzowie pokochali naszych bohaterów, ich pełne komizmu przygody oraz to specyficzne poczucie humoru w lokalnym wydaniu, czujemy się zobowiązani do utrzymania, a nawet podwyższenia poziomu produkcji z zeszłego roku. Cieszymy się, że "The Office PL" spełnia oczekiwania fanów serii i mamy nadzieję, że będzie ich tylko przybywać! - mówi Dorota Kośmicka-Gacke, współproducentka serialu.

Reżyserem odpowiedzialnym za drugi sezon "The Office PL" niezmiennie pozostaje Maciej Bochniak, który zrealizuje scenariusze autorstwa Łukasza Sychowicza, Jakuba Rużyłło i Mateusza Zimnowodzkiego.

Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński produkują "The Office PL"

Serial realizowany jest przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji ze stacją Comedy Central Polska (Grupa Paramount). W gronie producentów znajdują się Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński.

Pierwszy sezon „The Office PL” był emitowany w Canal+ od 22 października ub.r., składał się z 12 odcinków. Serial jest cały czas dostępny na platformie Canal+ online.

W 2020 roku przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł.

Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN.

Autor:PP

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas