Rowland Communications dla Mead Johnson Nutritionals
Co to jest Lipil? Karkołomnej próbie rozwikłania tej intrygującej zagadki zostali ostatnio poddani przez Rowland Communications dziennikarze prowadzący rubryki zdrowotne w prasie ogólnopolskiej oraz w internecie. Pomagały im w tym dzieci podsuwając liczne wskazówki np.: "Lipil*, to taki czarodziejski proszek, który mama daje dzieciom, żeby rosły szczęśliwe i mądre." Franek, lat 4.
Cała prawda o Lipilu* została wyjawiona podczas konferencji prasowej 23 listopada br. Magicznym proszkiem okazał się najnowszy produkt firmy Mead Johnson Nutritionals - mleko modyfikowane dla niemowląt i dzieci zdrowych Enfamil Premium wzbogacone w Lipil* - najwyższej jakości kompozycję wyselekcjonowanych kwasów tłuszczowych DHA i ARA, należących do grupy tzw. wielonienasyconych długołańcuchowych kwasów tłuszczowych (LCPUFA). Badania naukowe dowiodły, że mleko wzbogacone w Lipil* wspomaga rozwój mózgu i ostrość widzenia u dzieci. Mleko Enfamil Premium z Lipilem*, wzorowane na pokarmie kobiecym, to najlepsza alternatywa dla mam, które z różnych przyczyn nie mogą karmić piersią.
Konferencja rozpoczęła cykl działań związanych z kampanią edukacyjno-informacyjną na rzecz prawidłowego żywienia niemowląt i dzieci, prowadzoną przez Rowland Communications dla Mead Johnson Nutritionals. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które niedawno zostały mamami oraz tych, które planują macierzyństwo w najbliższym czasie. Działania Public Relations zostaną wsparte kampanią reklamową prowadzoną w mediach kierowanych do młodych rodziców.