Reklama 2015-04-20
1

Kiełbasy Morlińskie w reklamach mają głos (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa kiełbasek Morlińskich, oferowanych pod marką Morliny przez Animex. Akcja - przygotowana przez firmy Publicis Poland, Human Ark i MEC - przebiega pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”.

W spotach dwie animowane kiełbaski Morlińskie prowadzą zabawne dialogi, podkreślające ich walory smakowe. Reklamy prezentują dwa produkty: kiełbasę Konkretną z szynki i Wyjątkową z piersi kurczaka. Kończą się hasłem: „Teraz Morlińskie mają głos”.

W podobnej konwencji są utrzymane reklamy innych wędlin produkowanych przez Animex - parówek Berlinki, które obecnie promowane są w talent-show Polsatu „Must be the music. Tylko muzyka” (zobacz więcej).

Kampania kiełbasek Morlińskich obejmuje telewizję: dwa 30-sekundowe spoty są emitowane w kanałach należących do TVP, Polsatu i TVN.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, wyreżyserował je Wojciech Wawszczyk, a wyprodukowało studio animacji Human Ark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Morliny, wędlina, Animex

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas