Telewizja2012-10-23
2

„Kilerskie Karaoke” Eski TV lepsze od konkurencji, ale traci widzów

Po trzech odcinkach nowy rozrywkowy show kanału Eska TV „Kilerskie Karaoke” zapewnia stacji wygraną z konkurencyjnymi kanałami muzycznymi. Jednak oglądalność formatu topnieje z wydania na wydanie.

Program emitowany jest premierowo w niedziele o 18.00. Średnio trzy pierwsze pokazane dotąd odcinki miały 61 tys. widzów, co przełożyło się na 0,45 proc. udziału w grupie 4+ i 0,73 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów - 100 tys. obejrzało pierwszy odcinek programu, nadany 7 października br. Kolejny zgromadził już tylko 42 tys. oglądających, a trzeci jeszcze o 3 tys. mniej.

„Kilerskie Karaoke” notuje tylko minimalnie większy udział od średniego dobowego udziału Eski TV. W okresie emisji show wyniósł on odpowiednio 0,44 proc. i 0,72 proc.

Eska TV w paśmie nadawania nowego programu wygrywa zdecydowanie z konkurencyjnymi stacjami muzycznymi. W grupie 4+ 4fun.tv notuje w tym czasie 0,27 proc. udziału, a Viva Polska - 0,25 proc. Z kolei w grupie komercyjnej udziały tych stacji wynoszą odpowiednio 0,51 proc. i 0,33 proc.

W show „Kilerskie Karaoke” rywalizują ze sobą dwa zespoły, złożone z dwóch gwiazd i fana Eski. Członkowie drużyn śpiewają piosenki zmagając się z różnymi trudnościami i nietypowymi przeszkodami. Jurorami w programie są Magdalena Schejbal, Katarzyna Kwiatkowska i Igor Nurczyński.


jury show „Kilerskie Karaoke”, fot. Eska

Show oparte na brytyjskim formacie „Sing If You Can” prowadzi Krzysztof „Jankes” Jankowski, a za jego produkcję odpowiada Mastif Media Polska.


Widownia „Kilerskie Karaoke” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność show na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Kilerskie Karaoke, Eska TV

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas