Premierowe odcinki show "Kilerskie Karaoke” śledziło na antenie kanału Eska TV średnio 75 tys. widzów. Zapewniło to stacji wygraną z pozostałymi kanałami muzycznymi w Polsce. Nie zdecydowano, czy będzie kolejna edycja formatu.
"Kilerskie Karaoke" emitowano premierowo w niedziele 18.00 od 7 października do 9 grudnia br. Pokazane przez stację 10 odcinków obejrzało średnio 75 tys. osób, a udział kanału wyniósł 0,51 proc. w 4+ i 0,76 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show notowało wyższy udział od średniego dobowego udziału Eski TV. W okresie emisji programu wyniósł on bowiem odpowiednio 0,42 proc. i 0,69 proc.
Eska TV w paśmie nadawania formatu wygrała z konkurencyjnymi stacjami muzycznymi. W grupie 4+ drugie miejsce zajęła należąca do tego samego właściciela co Eska TV stacja discopolowa Polo TV z wynikiem na poziomie 0,49 proc. Trzecie miejsce zajęła 4fun.tv (0,23 proc.), a czwarte - Viva Polska (0,18 proc.). W grupie 16-49 kolejność stacji była taka sama.
>>> Polo TV i Eska TV nokautują konkurencję
Nadawane we wtorki o 21.00 powtórkowe odcinki "Kilerskiego Karaoke" gromadziła 41 tys. widzów, co zapewniło kanałowi odpowiednio 0,27 proc. i 0,37 proc.
W show „Kilerskie Karaoke” rywalizowały ze sobą dwa zespoły, złożone z dwóch gwiazd i fana Eski. Członkowie drużyn śpiewali piosenki zmagając się z różnymi trudnościami i nietypowymi przeszkodami. Jurorami w programie byli Magdalena Schejbal, Katarzyna Kwiatkowska i Igor Nurczyński. Show oparte na brytyjskim formacie „Sing If You Can” prowadził Krzysztof „Jankes” Jankowski, a za jego produkcję odpowiadała firma Mastif Media Polska.
Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności "Kilerskiego Karaoke", ale nie zapadła jeszcze decyzja, czy na antenie znajdzie się kolejna seria. - Jeżeli będzie druga edycja, to najwcześniej jesienią przyszłego roku - mówi nam Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV.
jury show „Kilerskie Karaoke”, fot. Eska