Reklama2020-01-20
10

Piosenka „Enigma (give a bit of mmm to me!)” znów w spocie Kinder Bueno (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa batonów Kinder Bueno (produkowanych przez Ferrero Polska) pod hasłem „Pozwól się rozpieszczać”. Kreację reklamy, w której znów wykorzystano piosenkę „Enigma (give a bit of mmm to me!)”, przygotowała agencja Havas Warsaw.

Bohaterką reklamy jest kobieta jedząca Kinder Bueno. Przenosi się w magiczny świat tych batonów: delikatnej mlecznej czekolady i aksamitnego kremu, co podkreśla hasło „Pozwól się rozpieszczać”

 

Tłem muzycznym spotu jest fragment piosenki Amandy Lear „Enigma (give a bit of mmm to me!)” w nowej, spokojniejszej aranżacji. Pierwszy raz w reklamie Kinder Bueno pojawiła się w 2004 roku.

Poprzednia reklama Kinder Bueno, którą zaczęto emitować w 2016 roku, pokazywała podróż Orient Expressem.

 

Kreację nowej reklamy zajęła się agencja Havas Warsaw. Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero Polska odpowiada dom mediowy Vizeum, natomiast jesienią ub.r. przetarg na globalną obsługę Ferrero w tym zakresie wygrał Mindshare.

Ferrero Polska jest jednym z największych marketerów w naszym kraju. Według danych Kantar Media od stycznia do listopada ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 638,11 mln zł, o 18,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Kinder Bueno, Ferrero

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas