Reklama2007-10-18
0

"Kinder Maxi King" na smartach

22 października rusza kampania Kinder Maxi King dla Ferrero Polskaz wykorzystaniem 50 smartów - mobilnych nośników outdoorowych.

Kampania przygotowana przez agencję a2 będzie przeprowadzona w 5największych miastach Polski, a cała akcja ma być uzupełnieniemdziałań ATL.

Kampania rozpocznie się w Warszawie, gdzie przez tydzień, 50obrandowanych smartów będzie poruszało się po mieście. Działaniamają m.in. polegać na przejazdach smartów w grupach w czasie imiejscach gdzie przebywa grupa docelowa.

W drugim tygodniu smarty przejadą do Krakowa, Gdańska, Poznaniaoraz Katowic.

Kampania Kinder Maxi Kinga jest już trzecią kampaniąprzeprowadzoną przez agencję a2 dla Ferrero Polska, w którejwykorzystane zostały smarty.

Autor:kk

Więcej informacji:Kinder Maxi King

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas