Telewizja2020-02-03
2

Jacek Koskowski na czele sprzedaży i dystrybucji w Kino Polska TV, odchodzi Sławomir Nawrot

Jacek Koskowski, fot. Bartek Goldyn – woopa.plJacek Koskowski, fot. Bartek Goldyn – woopa.pl

Jacek Koskowski został dyrektorem generalnym ds. sprzedaży i dystrybucji Kino Polska TV. Po 15 latach pracy z firmą żegna się Sławomir Nawrot, poprzedni dyrektor sprzedaży i pełnomocnik zarządu.

Jako dyrektor generalny ds. sprzedaży i dystrybucji w Polsce Jacek Koskowski będzie odpowiadał za strategię i wszelkie działania związane z dystrybucją oraz sprzedażą kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska TV na rynku polskim, a także wdrażanie nowych projektów biznesowych. Objął nowo utworzone stanowisko w firmie.

Poprzednio dyrektorem sprzedaży i pełnomocnikiem zarządu Kino Polska TV był Sławomir Nawrot. Obecnie odchodzi z firmy, do 20 lipca br. będzie z nią jeszcze współpracował jako zewnętrzny konsultant.

W związku z nowym stanowiskiem Jacek Koskowski zrezygnował w piątek z zasiadania w radzie nadzorczej Kino Polska TV, został do niej powołany pod koniec października ub.r. razem z Jesusem Perezagua Sanchezem.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kino-polska-tv-chce-wspolpracowac-z-netfliksem-przy-produkcjach-wlasny-serwis-w-tym-roku ##

W pierwszych trzech kwartałach 2019 r. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 29,9 proc. do 132,9 mln zł oraz spadek zysku netto z 38,6 do 12 mln zł. Spore wzrosty wpływów i spadki straty osiągnęły nadawane naziemnie Zoom TV i Stopklatka.

Koskowski wcześniej m.in. w BBC Studios, Canal+ i Polsacie

Jacek Koskowski od 2011 do połowy br. był szefem BBC Studios na polskim rynku. Po odejściu z koncernu został dyrektorem współzarządzającym w firmie marketingowej Cool Company.

Przed pracą w BBC Studios Koskowski przez cztery lata był dyrektorem pionu kanałów tematycznych w Telewizji Polsat. Pracował też m.in. jako dyrektor generalny własnej agencji marketingowej PrOgram, szef marketingu i PR w Wizja TV, kierownik ds. PR i akwizycji w Canal+ Polska oraz dziennikarz w Radiu ZET. Z branżą mediów i marketingu jest związany od początku lat 90.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas