Telewizja2005-02-15
0

Kino Polska w ofercie At Media

At Media rozpoczął od sprzedaż czasu reklamowego w kanale Kino Polska TV

"To kolejny wyjątkowy kanał w portfolio AtMedia, który pozwoli naszym Klientom budować unikatowy zasięg kampanii wśród miejskiej, zamożnej i wykształconej widowni. W sprzedaży tego kanału będziemy koncentrować się nie tylko na kampaniach spotowych czy GRPisowych, ale przede wszystkim będziemy wykorzystywać naszą wiedzę i doświadczenie zdobyte przy projektach sponsoringowych, oferując tym samym naszym Klientom niestandardowe rozwiązania" - mówi Marcin Boroszko, Dyrektor Zarządzający At Media.

Należy podkreślić, że w swojej ofercie reklamowej kanał Kino Polska proponuje szczególną formę sponsoringu, jaką jest Mecenat. W kanale Kino Polska miały już miejsce akcje sponsoringowe, a obecnie trwa akcja Siemens Mobile.

Grzegorz Molewski - Prezes Kino Polska TV mówi:

"Stworzyliśmy unikatowy produkt także od strony marketingowej. Dajemy Klientom możliwość budowy wizerunku w oparciu o znak Mecenasa Kino Polska. Cieszymy się z niezwykłej więzi emocjonalnej, jaka łączy naszych widzów z Kino Polska TV, i wierzymy, że podobną będziemy mogli wypracować w kontaktach z Klientami".

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas