Telenowelę “Klan” w nowym sezonie ogląda o 80 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, zaś w grupie komercyjnej przegrywa z Polsatem.
“Klan” nadawany jest od września br. w dni powszednie o godz. 17.50. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia odcinków telenoweli pokazanych w okresie od 3 do 11 września br. wyniosła 2,24 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 25 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 17,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49. To o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok temu, kiedy to „Klan” śledziło 2,16 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,51 proc. i 15,49 proc. Wtedy serial był emitowany o godz. 18.05.
>>> „Julia” przegrywa z Polsatem i TVP1. Jaka widownia?
TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. Na drugim miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie „Dlaczego ja?” oraz “Pierwszą miłość”, co daje mu 20,67 proc. udziału. Trzecia jest TVN (“Julia” i „Ukryta prawda”; 14,68 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „Castle” i “Panorama”; 7,41 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka zajmuje drugą pozycję za Polsatem.
Oglądalność „Klanu” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu